فروشگاه بزرگ سی دی و دی وی دی مینودر

فروشگاه بزرگ سی دی و دی وی دی مینودر

فروشگاه بزرگ سی دی و دی وی دی مینودر

فروشگاه بزرگ سی دی و دی وی دی مینودر

آموزش زبان و تقویت حافظه روی موبایل

آموزش زبان و تقویت حافظه روی موبایل

 

 

موثرترین شیوه آموزش زبان تکرار است و توسط این مجموعه از اوقات بیهوده خود در هرجایی بیشترین بهره را خواهید برد

با تمرینات این مجموعه شما به راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار کنید . احساس میکنید معجزه ای روی داده است . چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خو اهد شد

باور کردنش کمی مشکل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید . نصرت معتبر ترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است . آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میکند . چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد . این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور ( بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است .

نه نیاز به تمرین هست . نه نیاز به دوباره گوش کردن . نه نیاز به نوشتن . در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می آموزد .

علاوه بر این آموزشها نرم افزارهای دیگری نیز بصورت اشانتیون دریافت واهید کرد که شامل موارد زیر است

تکنیکهای موثر تقویت حافظه +بیش از 200 نرم افزارهای نوکیا برای سری های مختلف + کدهای مخفی گوشیها + نقشه کامل 14 شهر کشور برای موبایل شما

شما هر جا که میخواهید بروید و یا هر جا که هستید دیگر نیاز به آن نیست که برای آموزش زبان نصرت کامپیوتر و یا لوازم صوتی با خود به همراه داشته باشید فقط کافیست فایل های داخل CD را بر روی حافظه موبایل خود بزنید و از آن استفاده کنید .

مجموعه ای کامل و مفید در 1 سی دی

قیمت : 3000 تومان

خرید پستی